geng budak slumber

Wednesday, June 26, 2013

Mad..at LIfe maybe

hyep!


semalam langsung tak jenguk blog atau membazir masa dan duet company bayar tenet dengan browsing benda takde pekdah..

benda takde pekdah seperti flight pergi korea(berangannn). baju fesyen baru. atau..samsung galaxy note 8.0 yang tah bila aku boleh dapat...haih.haih.haih...

buat kerja sepenuh hati la kononnya..

2 3 4 5 hari nie aku rasa laen macam..

semalam baru sedar..aku dah jadi 'mad person'

dalam bahasa aku kiranya...macam...anakdaratuatakkawen emo..xde pasal cakap nak macam nak marah..kau dah apehal kin..

situasi 1

*baru tuka DP whatsapp gambar pura2 comel takut dalam ferris wheel*

member:  uit
aku: hmm
member: apsal gambar cam tu?
aku: huh?
member: DP tu nape camtu?
aku: saje. .apsal?salah ke?!
member:  aku tanya je lahhh
aku: err

situasi 2

*fon berbunyi kring..kring..kringgg...*

adek:  kak ko xbalik keee..
aku:  hari nie hari ape?
adek:  rabu
aku:  dah tu?
adek: ko dalam kete ke nie?
aku:  yelahhhh..rabu aku keje hari sabtu la aku balik!! yelaaa..dalam kete la tengah drive nak g keje la ni
adek:  jangan la marah aku tanya jeee..aku rindu ko niee
aku:  yela..aku balik sabtu la..

situasi 3

opismate:  kin ko nampak stapler besar
aku:  tak
opismate:  ada kot semalam
aku:  boleh tak ko cari sebelum tanya aku
opsimate:  aku tanyaa jaaa jangan la marahhh
aku: ok

zzz...bila di fikir-fikir balik...sejak bila aku jadi emo doplohpatjam tigaenamlima hari setahun nie?

aku bukan jenis camnie..bukan.bukan.bukan..

apa yang aku marah sangat sebenonya...

apeeee!!apeee!!apee!!


p/s: semakin tua atau terlalu marah dengan hidup?

No comments: