geng budak slumber

Saturday, October 27, 2012

korban masa depan?

assalamualaikum n peace...=)

sebenarnya celaka gak perasaan kene keje ari ramai orang still tengah cuti....=.='

ofis sunyi umanghaihhhhhh..sabo je la hati....

owh..BTW...selamat hari raya aidil adha semua...ada yang terkorban?dikorban?mengorban?

semalam satu hari yang sangat awesome...kehkehk..memang beza keluar ngan boipreng..atau kengkawan ngan keluar ngan muhrim....

kau balik kui 1pg xde sape nak marah siap tinggalkan kunci kat luar senang kau nak masuk...aah...memang best...

dapat lak sepupu sepapat jenis gile...dapat layan kepala hamekkk kau karok sampai 3 jam....boleh muntah pelangi duk menyanyi...=.='

cerita lain...

"awak..nak resit boleh?kat resit tu letak la no tepon ke...."

-aidil adha 2011;7E Karak-

*senyum*

aku tau jalan masih jauh....dugaan pun bukan sikit2...dan lagi...manusia boleh berubah....

keadaan sekeliling boleh ubah manusia...aku faham tentang tu..dan aku masih taktau keadaan aku kat tempat baru nanti...tempat xde malam...tempat tak mati 24/7..tempat yang tak tido....masih xde bayang

aku...sedang cuba buat sesuatu yang aku langsung tak suka...LANGSUNG TAK SUKA....

but I have to do this...korban sedikit rasa senang hati dan rasa suka untuk tujuan yang kurang jelas aku rasa...entah..esok siapa tahu..mungkin esok2 baru aku sedar kenapa aku kena buat semua nie....peluang depan mata..kadang2 kena buat apa yang kita tak suka sebelum dapat buat apa kita suka kan? *cubapositif*

sejauhmana sangat aku dapat simpan rasa tak senang dalam hati....

yang aku faham..aku sedayanya mahu pegang pada janji...ya..aku tak tahu tentang esok...langsung tak tahu...dan sebab tu aku selalu mintak tuhan tetapkan hati aku...aku taknak jadi manusia berbeza bila kat sana...langsung taknak...

harap juga tindakan duduk di kelilingi sahabat yang selalu mengingatkan tak mengubah siapa aku hari ini...

aku masih mahu menjadi satu manusia yang...

tak suka tempat sesak
tak suka tempat ramai orang
tak suka tempat serabut

dan...

tak sesukanya beri hati pada orang lain selain kamu..

sebab BAHAGIA yang aku dapat selepas bencana itu....dari diri aku hari ini...dan hati aku hari ini...

dan aku..TAKNAK KEHILANGAN RASA BAHAGIA TU

p/s: rasa macam dah cakap merepek semalam...=.=' malu plak

No comments: