geng budak slumber

Friday, October 19, 2012

MELAKAR MIMPI

assalamualaikum n peace...=)

sumpah tak tipu aku malas gila keje ari nie..ok foinee...hari2 pon malas tapi hari nie die punya malas sampai ke tulang itam....deeep je die punye rasa....=.='

hmm...

just wanna express what I feel lately..

aku seorang perempuan biasa
punya satu impian
impian yang hampir mustahil
impian yang aku anggap cuma fantasi

dan kini ia kita...
cuba melakar mimpi
bayangan masa depan indah juga
hati lapang tiap kali memikirkannya

ingin lakukan perkara gila bersama
ketawa menangis bersama
saling menjadi superhero




walau hakikat hidup ini tak selamanya indah
kita tetap mahu percaya
pelangi itu buat kita selamanya

aku melakar setiaku
kau melakar lindunganmu

biar jalan ini kita lalui bersama
hingga hari tua
membilang anak dan cucu
berkongsi kisah lalu
kau kesat air mata aku
aku jadi tampungan bahumu...

bertahan untuk setiap dugaan
melawan setiap tentangan

sampai saat aku atau kau pergi
biar kita terus melakar mimpi
mimpi terindah hingga syurgawi


jangan berhenti senyum denganku
jangan berhenti ketawa denganku
jangan hilang di saat2 sendu
aku di sini sayang
saat indah dan walang

kerana kita
tuhan cipta bersama
sejak dari syurga

kerana kamu miliki setengah jiwaku
dan aku miliki setengah dirimu

p/s: 6.5 tidak akan boleh berdiri tanpa 6...0.5 nilainya terlalu derita





               




No comments: