geng budak slumber

Friday, February 1, 2013

This what i called crazy

Assalamualaikum n peace..

Sedia maklum aku memang benci keje aku....ko mampu benci keje tapi time gaji je ko happy...hahhahh...ampeh bukannnn....

Ok...persoalannya bukan disitu...sebanyak aku membenci kerja aku..sebanyak itu la aku berusaha cari keje laen...

Hmmm....

Dan 1 peluang untuk melarikan diri dari keje yang di benci ini sedang terbuka....

Susah nak cerita...

Dan minggu ni memang gila...esok kene masuk branch walaupun cuti..still bertatih blaja 'beban' kerja baru...

Pegi keje pagi subuh...balik pon gelap gelita...memang ini yang aku cari.....

Oh..sudah masuk febuari!

Dan maka dengan itu...ada lagi 1 tahun sebelas bulan untuk aku mengila..

Ya 2 tahun ini ialah tahun bekerja dengan segila-gilanya....

Siang...malam...pagi...mahupun tengah malam...

Kbai

P/s: i miss u...seriously

No comments: