geng budak slumber

Thursday, February 5, 2015

Demi Allah

Assalamualaikum..

Di satu hening malam...

Ketika telinga mendengar dengup jantung kamu seperti saban malam ku...

Aku: abg kita duduk rumah kita abg..rumah kita berdua
Kamu: aah syg...rumah kita
Aku: abg happy
Kamu: happy...(senyum) tapi sedih sikit
Aku: kenapa
Kamu: rumah macam ni je abg mampu sediakan untuk ayg..xcantik
Aku: eh tak pe lah rumah sewa kan..nanti kita jimat jimat kita simpan duet beli rumah kita...abg belikan ayg rumah cantik cantiklah nanti
Kamu: okey syg..
Aku: nanti kita penuhkan rumah kita ye...ada anak nanti kita besarkan dia sama sama
Kamu: iye syg

Untuk suami ku si baek hati..

Di mana kamu pergi akan aku turuti

Tuntun aku ke syurga

Aku bersamamu selamanya...

Susah dan senang

Aku di sisimu..demi Allah

P/s: janji kita...tidak give up upon each other...cinta kita hanya untuk kita

No comments: