geng budak slumber

Thursday, November 5, 2015

Orked Amanda Binti Mohd Ayub

Assalamualaikum...

Menarik napas mencunggap dan berbaring melepas lelah..

Allahu...terima kasih tuhan

I'm wtitting this not to regret or complaint anything about my life

Seriously Im sooooo grateful to have this life...mine...

Alhamdulillah

Perempuan selamber blur ganaih dan selenge ni akhirnya jadi emak

Layakkah? #tampardirisendiri

10.08pm 31/10/2015 Hoshas Temerloh; Labour room

Aku sendiri tak tahu macamane pompuan yg hampir 'single by choice forever' willing nak hadap semua kelecehan yang aku pernah persoalkan

Why bother falling in love,sacrifice all you had,going through well known tough tingy if it never last?

Aku dah jumpa jawapan untuk soalan sendiri satu masa dulu

Memegang amanah membesarkan seorang anak perempuan yang aku pilih namanya Orked Amanda bermaksud bunga(orked) yg di sayangi aku galas tanpa aku tahu kemampuan sendiri

Tatap wajah anak syurga ini buat aku berfikir jauh ke hadapan

Apa aku perlu buat sekarang?

Anak perempuan aku

Anak perempuan ibu, Orked Amanda Binti Mohd Ayub

Ibu ini manusia....ibu tidak sempurna...ibu akan besarkan kamu tanpa banyak soal...ibu xakan mintak apa apa dari kamu

Kamu anak ibu dan babah

Dan ibu,babah orang tua kamu

Kita belajar sama sama okey?

Buat suamiku Mohd Ayub

Terima kasih kerana sentiasa di sisi....

Tiada yang aku ingin lagi selagi kamu ada

P/s: suatu masa kamu akan jadi ibu juga....selamat berjuang anak...perjuangan ibu baru bermula!

No comments: