geng budak slumber

Tuesday, January 28, 2014

Permulaan Rahmat?Mungkin..

assalamualaikum n peace..=)

bukak baca tutup balik...ulang proses tu sampai sebulan...orang dah sebulan duk happy new year!!welcome 2014!!kau baru nak sedar dunia..kehkhke...

baru ada peluang nak update..online selalu je just xde apa yang nak di cerita..

dan ya..permulaan tahun 2014 yang agak busy bila pembukaan tahun aku..

bermula dengan majlis..

alhamdullillah..

selepas berperang dengan segala rasa yang tidak pasti..walaupun masih belum tentu..

aku cuba lagi untuk entah keberapa kali..aku cuma harap...ini perhentian terakhir aku..

perhentian ketujuh...

dan untuk cinta cinta yang unik..

Tuhan aku mohon..

aku tidak akan pernah tahu yang sebetulnya selagi jalan aku belum berakhir..

tapi aku masih bersyukur..

dalam jatuh bangun aku...aku tidak pernah kurang kasih sayang...kasih sayang emak ayah adek sepupu..

malahan kasih sayang sahabat yang hebat!..

dan sekarang.......

LEBIH DARI TOWER CRANE MALAH MOBILE CRANE

kamu: sayang saya?

aku: sayang ler...

kamu: banyak mana?

aku: berapa banyak tower crane boleh tanggung beban?

kamu: hmm..3-4 tan juga..

aku: lagi banyak dari tu..aku sayang kamu

kamu: hmm..kalau macam tu..macam mobile crane lah?

aku: berapa banyak mobile crane boleh tanggung beban?

kamu: hari tu ada angkat transformer lebih kurang 7 tan..

aku: oh..lagi banyak dari tu... *blushing sambil tutup muka*

kamu: waaa..banyak jugak tu..hmm..sayaa..sayang awak lagi banyak dari awak..heheh

terima kaseh tuhan.. =)

aku jual satu cincin kenangan yang paling sukar aku lepaskan untuk berhijrah kebandar..


dan aku dapat dua..

sebagai ganti..

tuhan tidak akan pernah mengambil sesuatu tanpa menggantinya dengan yang lebih baek bukan??

dan aku harap juga...kamu.


.ganti yang terbaek dari dia


dia yang telah tuhan takdirkan bukan milik aku..



p/s: sudah haram di pinang...

No comments: