geng budak slumber

Sunday, December 4, 2011

betapa masa itu pantas berlalu

assalamualaikum n peace kwn2..=)

sebenanye pale otak aku dah pening..i really need a beauty sleep now pasal kerje shift malam tadi...but dunno y..i miss my fren soo much...sangat2 rindu sampai tak reti nak cakap camne....

aku rindu jadik jaga FB 24/7 sambil kunyah kopok n gurau2 ngan umate..rindu boleh pop up dari katil capai baju muke slebet just go to the mall n huha pandir2 ngan frenz..rindu main sape bangun tutup lampu die kalah ngan ex umate...rindu bergosip ngan bestfren..rindu berjaga tengah malam main game azada...rindu jalan lalu lalang kat library...rindu bangun lambat tak mandi pegi kelas..tettt!!bahaha..ok yang last tu member aku bukan aku..kakakkakak...(coverline)

betoi la cakap lecturer aku...we gonna miss all that moment...moment u dun have much money but u still happy..yes...makan meggi time study tu sangat biasa..tapi..how wonderful that moment was...

now u have to work like really2 work hard to earn u're own money..pay u're bills...responsible to all u're debt...plan u're future....like dem...i have to grow up...>.<

growing up is never easy u knoe...terutama aku....who really look like after spm punye gurl...susah jugak kurus sekeping nie...look younger than your true age menyusahkan gak kengkadang..=.='

i miss UUM SO DAMN BAD....

i dun wanna grow up...boleh?

wahahahah....panng!pang! *efek bunyik lempang serupa cilake* 

ok bangun...u are turning 24 eqin!

say what????!!!


24?

kbai..=.='

p/s: i'm tired of...