geng budak slumber

Friday, December 2, 2011

shot

assalamualaikum n peace...=)

ok kejap..bila last aku update blog?APEE???anniversary mak ayah?dem2..pesen taksub ngan duet OT sampai nak pengsan..khekhekhe...tapi tulah keje ngan kederat n keje ngan otak nie die punye pulangan berbeze..tapi xpe..owanga kata kalau xsusah bila nak senang ye dak?usaha2..hihihi

sebenarnye aku dah agak shot bile manager asek bagi aku shift malam..jenis aku mata duitan..shift malam dapat extra RM5 so aku layankan aje..kehkehke..tapi shot lak pale otak bila kau tido siang malam kau berjaga...kengkadang hari apa pon dah tak ingat pasal rasa cam keje dua hari berbeze...=.='

dah lama tak menaip rasa cam banyak sangat citer nak citer tapi cam xtau mana nak start..

xpe la...just got something yg terlintas..

pernah tak korang rasa suka kat seseorang pastu korang rasa kau dan die cam too good to be true..sebab tu korang simpan je rasa tu wat2 rilek je xde pape...pasal korang taknak keccewe sendiri...pernah?

hahhaha..aku rasa..aku pernah rasa cam nie skali...cume lastly i give up n tell him what i feel...guess what..akhirnya cam yang aku dah agak...we are too good to be true n hubungan barai cam tu je...

hhahaha....apa motif aku taip mende nie sebenarnye?

aku rasa otak aku memang dah shot abes nie..heheh..kbai!

p/s: sejak akhir2 nie asek jumpe owang yg nama unik2 je....=)

No comments: