geng budak slumber

Thursday, January 12, 2012

mimPi dan CeLaka serTa Kerja GiLa

assalamualaikum n peace yaw!=)

oh lama tak update blog..pesen lupe diri..ok aku memang lupe diri apeadehal..bluekk...=p

dah 2 minggu keje shift malam nie neraka jugak rasanya..nak2 dekat2 taun baru cine nie..stock sampai umngaihhhh......cam store tu besar sangat nak simpan barang banyak...

sebenanye aku dah lama tak on9 secara serius..iaitu membaca komen2 secara serius..mahupon membalas komen secara serius..ok kejap..aku memang jarang serius pon..khekehek..

tadik..aku tergerak hati nak on9 dengan lebeh serius bersamaan membaca komen dan memerhati pengomen dengan lebih jitu tepat dan berdedikasi...kat page blog nie opkoz la kan...then aku tengok sesuatu yang pelik...bukan pelik tapi super pelik..bila lak member aku nie tuka nama fb die..aku klik skali..dang*..=.='

celaka!patut 2 ar nie aku mimpi kau..=.='

oh..minggu lepas aku ade g interview..ye..mau berhijrah katenye...gile tersumbat aku duk keje camnie....berjaya atau tak...tengok dalam dua bulan nie..ada rezeki tuhan bagi..xde rezeki rilek je derr..carik keje lain ye dak?

sebenanye...peng-apply-an keje nie satu keje gile jugak...nie pesen keje kau kene g ujian kecergasan kau tau?hahhahaha....pesen suka nak wat suspen kan?mihahahha...rilek2..

cerita sepanjang 2011 aku dah abeskan tamatkan sume...pasal aku rasa..aku slese jadik solo fighter...xpayah nak pk orang lain...kalau aku pakai stokin laen seblah pon xde sape nak amik tau...hah!hebat...

lagipon aku dah tak reti nak jatuh cinta...gile poyo..hahha..

err...motip?

saje...=P

p/s: kadang2 jangan gatal nak doa mende bukan2...skali tuhan makbulkan..padan muka kau...padan muka kau eqinnnnn..=.='

No comments: