geng budak slumber

Thursday, June 27, 2013

LETIH LAGI

hyepp...

sedang buat kerja dan berpura-pura rajin..

lagi satu jam waktu kerja akan berakhir tapi biasanya aku takkan balik tepat-tepat..jadi terpaksa pura-pura rajin lagi sampai rasa ok waktu nie sesuai untuk balik...

haha..pelastik!

prinsip

aku taktau sama ada ini prinsip atau jiwa aku yang dah mati atau dah give up..bunyi sangat despret sebenarnya kalau aku meneruskan penulisan aku nie...tapi peduli kah seorang aku..oh!sangat lah tidak!!


aku: untung2 dapat yang kaya kannn..itu pun kalau kawen lah..
sepupu: jangan le cakap camtu..jodoh pasti ada

nenektiri: nanti kakak kawen jangan lupak jemput nenek ya (nenektiri aku orang sabah)
aku: xnak la kawen nek nanti gemuk...hahhahaha(silang jari)

member: aku dah nie..kau bila lagi?
aku: aku taknak kawen
member: ai..kecewa sangat je bunyinya
aku: bila plak aku kecewa...aku taknak kawen sebab aku jenis pentingkan diri..serius...aku rasa macam tak mampu nak kongsi banyak benda..perkahwinan tu defininya luas kan?
member: yelah..yelah

nampak tak kat situ..ntah la ni cuma aku yang dah letih atau apa..

korang boleh anggap aku sedang sakit parah sebab tu aku cakap cam tu...nak lagi hebat ada yang anggap aku perlu ada penganti untuk mantan celaka aku supaya nampak aku dah move on?

move on memang WAJIB ada ganti ke?

seriously??

aku memang tak cakap abes bak kata mak aku..jangan cakap abes sebab benda kau taknak buat kononnya mesti ko terbuat jugak...ok..ok..ok

tapi buat sama nie aku taknak hidup semata-mata dengan harapan tau?

lagi pulak..aku nak tengok..

ada ke yang mampu buat aku

tak pentingkan diri+sedia berkongsi+tukar fikiran..

kalau nak kata aku kecewa gila..living in denial putus asa atau nak mengata aku tak percaya janji tuhan silakan silakan..

aku tak marah pon

sebab aku dah letih..sedapkan hati sendiri..

lagi baek bersedia untuk satu perkara yang lebih realiti dari apa sekalipun..

mati contohnya?

bersedia untuk mati?

p/s: tolong masa..berlalu dengan sepantas pantasnya


No comments: