geng budak slumber

Saturday, June 29, 2013

IF..

assalamualaikum n peace..

eyy!!hari nie balik karakk...dah sebulan tak balik..sobs..T.T

owh!betul ke kalau kita ingat kat seseorang orang tu ingat jugak kat kita???hmm..betulke?betulke?betulllkee?

1997

she: *sedang kayuh basikal ada bakul warna purple*
he: *sedang kayuh basikal warna silver* (basikal ada gear tuh)

conversation

she: eh..kau ni budak kelas 3 pintar tu kan?pengawas
he: aah..awak ni budak kelas 3 cerdik kan?
she: aah..eh rumah kat depan tu kan?
he: aah..awak?
she: umah aku kat sana tu..*sambil tunjuk rumah yang tak jauh dari situ*
he: baru pindah?
she: aah..eh..sonok lah boleh kita maen basikal sama2 hari2
he: huhu..okey..*senyum* nama saya "he"
she: aku "she" *senyum*
he: ni adek saya tasha
she: nie adek aku ain..

and.thats how they met

2013

komen di fesbuk

she: gilaaa hott moto kauu..nak tumpang abanggg..*menganjing*
he: oi..apakah..
she: hehhe..moto ko laa..hot gilaaa *refering to the superbike he own*
he:hahah..biasa je la..

dan cepat benar masa berlalu..empatbelastahun

berhubung-lostcontact-berhubung

merangkak-berjalan-berlari

jatuh-bangun-jatuh-bangun-jatuhlagi-bangunlagi

apa mungkin persahabatan itu berakhir dengan..

menghadiri hari bahagia masing-masing

atau

"aku terima nikahnya.."

if..

kalau...

cinta itu bisa di tanam semudah-mudahnya

kalau bisa..

P/s: if I gonna get married someday..I hope I married to one of my bestfren

No comments: