geng budak slumber

Friday, June 7, 2013

lost

hyep~!


hmmm...2 3 hari fikir.fikir.fikir.fikirrrr..tido!

langsung tak tau nak taip apa...

yang aku tau....simptom lost in her own world terjadi lagi...

aku ada satu perangai suka drive tak pakai kasut.selipar..atau apa saja alas kaki...sebab aku ada lagi satu perangai suka gosok kaki kat karpet..apa saja karpet yang aku rasa menyenangkan perasaan kaki aku..kat atas tilam pon sama..satu tabiat yang tak boleh di kawal..

owh..kat mana tadi?perangai drive tak pakai kasut..

ok...so tiap kali balik keje..aku akan tanggal safety boots yang aku pakai kat lua kete dan masuk kete bare feet...sebab kalau bukak safety boots dalam kete..alamatnya memang habessslah karpet belah driver sit tu berpasir..tak best nak gosok2 kaki bila berenti kat traffic light...kau nampak kesinambungan ceritanya di situ?ngeh3

dan sebab aku ni banyakkkk sangat makan semut...boleh semalam lepas bukak kasut aku lupa nak amik..tutup pintu kete terusss drive balik...T.T perasan safety boots tu xde pon pagi tadi masa nak g keje..T.T tsk..tsk..cuai!

safety boots tu memang la company yang provide...tapi kalau hilang sekali ko beli la sendiri..T.T

mahal koootttt..T.T

dah la hari ni jumaat di mana safety tool box meeting akan di jalankan..sah2 lagi double tripple wajib kena pakai safety boots...T.T

gagah je la aku pakai kasut futsal yang kebetulan ada dalam kete...dan bagitau safety officer kasut aku hilang..lepas abes meeting g kat kete nak amek dokumen tertinggal..mamat yang selalu park kete kat seblah aku pulang balik kasut aku..dia jumpa semalam..yey! naseb baek...

dan semalam jugak...OTW balik semalam..aku beli air chrisantimum tea..(cam tu ke eje..macam salah je)..dalam tin...nak minum aku tongeng je tin..apsal air tak klua neh..ni nak marah nie..tengok2...tak bukak lagi..dah ko pahal kinn..T.T

da sampai umah..dah masuk bilik..lupa spek tertinggal dalam kete..T.T lagiiii...

nak mandi..tengok tuala xde...ok foineee..tuala tertinggal kat umah sepupu..T.T

kau kenaaaapaaa kinnn...

T.T

kbai

p/s: kena telan kismis doa bnayak2 agaknye.

No comments: