geng budak slumber

Tuesday, February 1, 2011

selagi aku mampu...tuhan....

selagi aku mampu tuhan..
pedih ini aku tahan..
selagi aku mampu tuhan..
dugaan ini aku telan...
maaf kan aku tuhan...
cinta manusia terlalu aku harapkan..
bukan cinta dari mu yang aku sanjungkan...

selagi aku mampu...
air mata ini aku tahan..
senyuman yang akan aku berikan...
selagi aku mampu tuhan....

janji itu mengulang kesakitan...
kenangan itu menguris perasaan...
selagi aku mampu tuhan aku mahu bertahan...

aku bukan lemah..
aku tak mahu jadi lemah...
aku cuma lelah...
kadangkala mahu berserah...

tertanya akan rancanganmu allah...
aku tak mampu mengesa..kerana
kau yang esa...
mngkin kecewa ini membawa aku je jalanNYA
jalan yang lama aku lupa...

selagi aku mampu tuhan..
berikan aku kekuatan...

No comments: