geng budak slumber

Monday, February 7, 2011

separuh hatiku pergi..~~~

alo...hikhik...apahal la kn entry blog aq nie cm asek sedey je bnyinye..hakhak...xappy kah aq?ngee~~..xde la..nie cme nk test power aq wat2 karya2 mrepek nie....hikhik...so layan je lah~~~

SEPARUH HATIKU PERGI.....

aku masih di sini....berdiri memerhati....
memerhati kamu...wajahmu berseri...
pasti kamu gembira...pasti kamu bahagia...
manis sungguh senyuman itu...
senyuman yang aku rindu....

tiada lagi air mata...
tapi hati ini ingin berkata-kata..
separuh hatiku sudah pergi...
separuh hatiku masih menanti...
terlalu banyak dimensi...
aku masih mencari...
di mana harus aku berdiri

separuh hatiku pergi....
jangan pernah kembali...
walaupun aku sering menanti..
biarkan aku mencari redha tuhan...
mencari ketenangan dalam kepayahan...
mencari ketulusan dalam pengorbanan...
mungkin ini pengajaran....

masa akan menyembuhkan luka...
pasrah akan membawa bahagia..
kenangan tak akan pernah aku lupa..
kerana aku pernah bahagia..
wlaupun separuh hatiku..kau bawa...
pergi bersama...........

No comments: