geng budak slumber

Tuesday, January 1, 2013

2013...dan.....

Assalmualaikum n peace...

1st of all...

Happy birthday untuk mak dan ayah yang berkongsi tarikh yang sama...hari ini...setiap tahun..di tahun baru...=)

Happy new year untuk semua orang...

Dan..........happy new year wolf...i miss u..='(

Dua kosong satu tiga!dan aku menuju dua puluh lima...alhamdullilah...masih punya usia...suku abad?mahu jadi lebih matang...lebih baek dari 2011...lebih baek dari 2012

Kalau 2011 tahun kejatuhan...maka 2012 adalah tahun kebangkitan aku...tahun aku bertatih...jaga diri dan hati...walaupun penutup tahun agak hmmm....

Aku cuma harap...tahun 2013 nie aku bakal mampu berlari..berdiri seteguh mungkin...dan jujur...aku sebenarnya memang tiap2 tahun pon rasa azam tahun baru tu bullshit...hahaah..sebab biasanya kita nie sebok buat azam je..pastu..harapan je xde pon nak realisasikan...

Tapiiii...tahun nie aku rasa aku perluuuuuu azam tahun baru..dan aku sangatttt pasti....aku akan kekal dengan azam tu...sebab nie azam yang bakal di teruskan sampai 2014...kira aku buat azam terussss dua tahun..mampu?...haha...dasar pemalas...

Semoga tahun nie akan jadi taun luck untuk aku....

Rasanya dah duk membazir umo 24...so kene treasure 25 nie sangat2....dan lagi....aku ada 2 or 4 tahun lagi sebelum aku capai benchmark nak risau sangat....so engko rilek je...

Hmm..ape lagi..owh..pelik gak..pembukaan tahun nie jadah apa pasal aku mimpi someone...gilaaa...lama nak mampos kot aku tak mimpi pasal thissss someone...owhh..sangatlah jadah....motifff gila nak mimpi kau di tahun baru........=.='

Owh...tapi aku ada 1 wish....

Aku harap...tahun nie sekali pon jadi la aku terserempak ngan kau...sekali pon jadi r...hahaha

Okbai

P/s: lagi 14 hari nak abeskan training...dem...fine la...apa kata kalau kau buat benda yang kau tak suka nie rasa best...positifkan yang negatif...cuba lebeh sket...boleh?

No comments: