geng budak slumber

Tuesday, January 22, 2013

Maxis vavi

Ok...

Da lama xupdate blog...

Tapi ari ni aku marah betoi..

Benda ni da lama...selalu pelik kenapa kredit maxis aku laju nak mampos abes tiap kali topup...sedangkan aku sangat jarang guna..

Kalau aku topup celcom 10 aku boleh text member no laen...means digi or maxis beria2...boleh guna daily internet 2x..kadang2 boleh tahan seminggu...in case aku xguna internet...kalau guna dalam 4 ari

Maxis??!!.aku msg soooorangggg je member aku yang aku dahhhhh
..aktiv10 kan xsampai 100 msg n no maxis ni memang aku xguna internet sebab guna fon torchlite tu je....tahan 2 ari je....kiwak kan?

Baru tadi aku topup 10 engko tau tinggal brape? 4 henget lebeh...ok foine r aku guna sos...Rm3.50 da tolak...n fyi aku xguna lagi topup tu...tetibe tah celah bedah mana renew caller ringtone....n fyi...aku tak pernah activate pon caller ringtone plus caller ringtone pon xde...pejadah renew?

Engkorang nampak tak ke-vavi-an nye di situ?

Urghhhhh....

Aku stress!!!!

F...u maxis...f u...

Ko tunggu ari rabu...aku nak kol customer service ..engko tunggu...

P/s: =.=·

2 comments:

najihahfara said...

maxis mmg mahal bg sy. sampai sekarang berbulan2 x topup dah no tu haha

Felly Sophia said...

Maxis memang dicipta untuk uji kesabaran pengguna dia kot.