geng budak slumber

Monday, March 11, 2013

f.r.e.e.d.o.m

peace yaw..

finee...

aku dah konpius....should i leave...should i go...sale boleh tahan...yang pasti xlarat gak kene kacau time cuti....

kebebasan...itu yang most dari kita nak...dan for sure...makin lama..aku jadi sangat amat selesa camni..solo fighter...plus...money give you power....dalam banyak hal...

terutamanya in the way of fooooliing around...heheheh

last week aku kene keje sabtu...ada roadshow...petang balik terus shot g kajang..umah sepupu..malam karok macam nak gila...then lepak downtown nearby...

ahad....gerak catch up movie....rock oo...kelakar macam celaka...hahahah

after movie...melantak ayam penyet...dannn balik....

apa yang amazingnya perjimbaan kali ini ialahhh...

buat pertama kali dalam hidup kami bertiga...hang out together...

kembar laen mak laen bapak aku...

fyi..aku ada 2 sepupu yang sebaya aku...beza bulan...aku lahir bulan 4...ayong bulan 6 dan pijoi bulan 11...

how funny life had been gone..kecik2 dulu kitorang berlari..bergusti  terjun sungai sama2...

dan now....masing2 dah keje  lepak hang out macam adek beradek..

n i realize...there is thousands way to celebrate single life...

owh...freedoommm fill my heart!

p/s: beza aku marah sikit dengan marah banyak ialah bahasa...

marah sikit: cakap melayu
marah banyak: mencarut bi..

No comments: