geng budak slumber

Friday, March 8, 2013

thousand way to remember 8 march

hyep korangggg!!!!

hari ni aku belajar banyak perkara....

dulu...lebih kurang dua tahun lepas...masa hati aku berderai...semangat tah kemana....dunia terbalik....saat2 kejatuhan kate nyee....

aku cukup lemah bila masuk bulan mac....sampai 1 tahap aku lupa...bulan mac la paling banyak birthday sahabat2 aku...

sadis bukan?

kalau sebelum ni...sampai 8 mac..aku la orang paling bersedia...dengan hadiah..ucapan penuh kasih sayang..puiii....ahahah

tapi selepas dua tahun lalu...ecewah..tiap kali nak sampai 8 mac aku akan rasa perasaan yang begitu celaka sekali...

tapi 8 mac tahun ni...tuhan bagi aku....seribu cara....untuk ingat in a much better way...selain dari hanya sebagai hari jadi perosak hati aku...

1. rupanya...8 mac...harijadi arwah sepupu aku yang baru meninggal 4 bulan lepas...al-fatihah buat arwah kak ayuni...kami selalu merinduimu..

2. hari wanita sedunia...selamat hari wanita buat semua wanita berjiwa pewaja...ecewaaahhhh....

3. hari magic dimana si gila yang selalunya xhingin nak lepak ngan aku...datang menyerah diri...kuang aja kau kan...xpasal kene belanja kau mcD...

4. hari aku jumpa paling ramai mamat hensemmm....kahkah...

5. hari paling banyak minyak kete abes...cilaka...sesat meraban tah kemana...

6. hari hati xsusah buat kerja...

7. hari merealisasikan impian seorang yang langsung aku tak kenal...untuk memiliki sebijik rumah...

8. hari tak balik karak sebab esok roadshow...#%&/++...

9. hari sorang lagi member aku kat uum kawen...congrate noni!

10. hari jumaat...penuh berkat...

OK...sampai takat tu je...

terima kasih tuhan

p/s: sebal

No comments: