geng budak slumber

Wednesday, March 6, 2013

kerja dan hidup

hyep!

kalau tak sebab aini tegur...memang lupa aku ada blog rupaaanyaaa....hahahha

so..mari update perkembangan terbaru...

1. aku dah nak berenti dari banking...gaji 3 4k xguna kalau aku benci kerja aku...

2.isnin lepas aku baru sign offer letter ngan 1 company construction...bakal bertugas 18hb ni...di bahagian pentadbiran site...lepas ni akan selalu masuk site projek!dan iniiii yang aku cari!!!

3. jumaat lepas sahabat sebantal aku masa kat uum dah kawin!congrate aini n mus...happy sangat2 untuk korang...gagah aku ke ipoh nak jumpa kau kan aini...walaupun aku sampai kau da nak sental kuali dah...akibat last minit kene kerja hari kau kenduri...#&&*/ punye bos...xpe...aku doakan korang bahagia till jannah..

4. lepas g jumpa aini...esoknya...aku,mak,adek,yana,pina, nurul wat trip nekad ke cameron highlands...lepas hajat aku nak bawak mak jalan2 with my own car n my own salary...mak sangat happy hari tersebut..alhamdullilah...semoga rahmat allah sentiasa bersama aku dengan redha ibuku...=)

5. aku dah tunaikan janji gila aku tahun 2011 ari tu...

6. lepas ni aku akan bekerja bertambah keras...dan foookussss.......

7. aku sedang berhadapan dengan 1 bullsh** ..sorry to say...SESETENGAH lelaki sangat membosankan..dan tidak munasabah...dan maaafff lagi...aku tak boleh tahan dengan keboodohan...its irritating

8. lagi 2 ari birthday ko kan?owh mesti la aku ingat!mana boleh lupa perkara2 celaka camtu?eh?terkasar bahasa plak...*senyumsinis*

owh...sampai takat tu je lah...

p/s: time da nak dekat berenti ni la makin banyak kerja...demmmm

No comments: