geng budak slumber

Monday, July 8, 2013

perkara-perkara

hyep

aku nak  pindah...tengah fikir bila masa sesuai..

rabu nak puasa dah..harap tak payah ganti puasa lagi macam tahun lepas...hahahha

baju raya dah tempah dah..semalam pegi ukur...saiz naek seinci..kena ketawa dengan adek aku..tak guna! T.T

kalau ikutkan aku lagi suka baju beli siap...tapi sebab makcik jahit baju tu da biasa ngan mak aku..n makcik tu wat baju aku dari aku kecik...layan je..plus sonok dapat borak ngan makcik tukang jahit..hahha..motif sangattt..

sabtu nie aku kena buat presentation untuk meeting adminzzz kali nie kat HQ...yeah!this is what I want! aku rindu zaman belajar banyak presentation...sedang  buat preparation..harap ok..

owh...tahun nie beraya kat kampung mak..N9..sangat kena bersedia dengan soalan cepumas..

tak harap banyak cuma harap rezeki dan hidup meningkat setiap  hari di masa hadapan..

sekian


p/s: tak sabar tunggu birthday ke 27..lagi dua tahun..kenapa tah

No comments: