geng budak slumber

Tuesday, May 3, 2011

kaDaNg2 aKu tiDaK kuAt

assalamulaikum kwn2..=)

esok da nk blk uni...seyes rase sgt berat hati...nk tggl mak...adk2..mak xbape sehat...drh tggi die naek...lelah plak..pg tadik die g klinik ngan k.de...k.de ponteng skolah ari nie...aq?pas tolong mak menyapu kat skolah pra kui 5pg tadik..sudah je subuh aq trus pengsan xsedar dri..hahaha....seyes aq xsdr..bkn xnk teman mak g kilinik...maafkn akk ye mak...=( nseb baek adik aq si k.de nie ade..

xde ape pon nk update...aq sebenrnye tah la..rase cm xbest gak wat blog nie blog personal life...aq klu leh nk bg info bergune kat readers2...tp xtau lah aq nie....

hmm..utk ari nie aq cme nk tulis nie...

menangis dalam setiap waktu solat..
meratap kesalahan yang tak boleh di perbetulkan
menyesali kebodohan masa lalu..
menorah-noreh luka hati sendiri..
kata-kata seulas-seulas di ingat..
"awak tau tak cmne rasenye mencintai seseorang?'
kadang-kadang aku tidak kuat...
melangkah tapi  masih menoleh kebelakang...
apa harus aku buat...
bantu diri sendiri...
jalan yang mudah tidak buat kau belajar tentang hidup
tp jalan yang susah!

mahu diam pendam
tapi selalu tewas dengan emosi
mahu kental berdiri
tapi selalu kalah dengan kenangan
faham takdir
faham kuasa tuhan
tapi akibat terlalu berharap
kerana setiap harapan di suap-suap
hati kental luluh..remuk...

sudahlah sudah...
berhenti meratap..berhenti menangis
jalan kamu masih panjang

p/s: ape nak jadi......

2 comments:

cik najihah said...

kuatkan semangat ye..
insyaAllah akan tenang

Asyieq-iN Rkey said...

thnx cik najihah...=) insyaalah