geng budak slumber

Sunday, May 15, 2011

Nak JiwAng jUgak xKire!

assalamualaikum kwn2..=)
lame xlayan lagu nie...ari nie nk layan..hehehehheh



Izinkan diriku meluahkan rasa
Maafkanlah aku andai kau terasa
Biar kupaparkan apa yang terjadi
Moga engkau tak ulangi

Sungguh tak kusangka kau berpaling tadah
Setelah lamanya menjalinkan cinta
Dalam diam-diam kau sudah berpunya
Tanpa aku menyedari semuanya

Aku mendoakan agar kau bahagia
Bersama si dia insan yang kau suka
Percintaan kita tak sampai ke mana
Setakat di bibir saja sayang

Kau bina mahligai dari air mata
Yang jatuh berderai di wajah sepiku
Hancurnya hatiku bisa tak terkata
Terhumban rasa diriku

Oh aduhai ku masih ingati
Janji manis dan saat romantis
Kau pintaku supaya setia
Akhirnya kau yang berubah

Oh tuhanku tabahkan hatiku
Temukan ku dengan ketenangan
Jiwa ini dibelasah rindu tetapi apa dayaku

Kucuba pejam mata tapi tak terlena
Kerana ku masih teringat padamu
Begitu payahnya nak ku melupakan
Pernahkah engkau fikirkan oh sayang....

p/s:xpe bile owg bina mahligai dr air mate kite..satu ari tuhan akan bls..xcaye..wait n see....

3 comments:

:: Shikin :: said...

lma tak dgr lagu ni..dlu duk layan lagu ni time sek..hehehe

Asyieq-iN Rkey said...

klu leh tag la sape aq nk bg lagu nie...mmg terbaek lah...

Nurul said...

lagu n ada kat karaoke changlun.. hehehe.. best gak.. hehe