geng budak slumber

Wednesday, May 18, 2011

tUhAn sePerTi MenJaWaB dOaku

assalamualaikum kwn2...=)


saat aku bersedih menadah tangan
hati rasa pedih...sunyi
memohon sesungguh-sungguhnya
moga luka parah itu sembuh

merenung masa lalu
memohon keampunan
mengisi malam sepi
dengan iktikad pada ilahi
dan memerhati petunjuk yang diberi

adakah aku terlalu banyak berfikir
atau itu benar petunjuknya
saat aku berdoa sungguh-sungguh
pasti dia muncul memberi senyuman
saat aku memohon penawar duka
dia juga datang membawa ceria

diakah ya allah?
diakah pemimpin syurgaku?
diakah yang akan menghapus masa silamku
diakah yang akan menerima aku apa ada nya?

atau 
ini cuma bantuan sementara
sebelum munculnya sang putera pemimpin syurga?
buntu...masih menunggu petunjuk seterusnya
adakah tuhan benar-benar telah menjawab doaku....

p/s: misteri sungguh

No comments: