geng budak slumber

Saturday, November 5, 2011

BiLa Aku SayanG Kau..Aku Takkan CAkap BanYak

assalamulaikum n peace...=)

keje nite shift memang agak penat...seyes jadual tido kau dah tongang terbalek..walaupon aku bukan jenis manusia yang tido awal n bejaga malam tu adalah bese...tapii..berjaga malam di tempat kerja itu memang syok nye kureng sket dari berjaga malam ngadap laptop online...hehehe...ok dah..lagik panjang kang aku mnerungut..dah janji ngan diri sendiri xnak merunggut kan?=)

nie adalah untuk melunaskan something got stuck in my heart..cam susah aku nak bagi word padu yang memungkinkan kau paham...aku harap kau paham kali nie...

aku sayang kau..
aku jarang nak cakap banyak pasal sayang
kalau aku cakap banyak word tu jadik tak nilai
kau paham tu?

aku rasa tak selamat
tapi aku taktau kenapa
kau tau kenapa?

lagi kau payah lagi aku nak kayuh
lagi kau susah lagi aku nak usaha
aku memang degil
tapi degil aku pada sesuatu yang berbaloi untuk aku degilkan

ada masa aku rasa mereng
ada masa kau memang dah wat aku separuh gila
aku buat2 rilek hati aku kau tau?
aku geram paham?

aku tengok dia
kenapa ya dengan dia
dalam hati aku tergugat
tapi aku buat2 cam tak ingat

aku simpan apa aku mahu kata
pasal kalau aku sayang aku memang tak cakap banyak
walau tiap kali sembang mulut aku tak pernah penat
magis apa ini?

bila aku sayang kau
aku selalu ingat kau
walaupon aku tengah minum oren
dan hakikatnya aku taktau kau suka oren atau tidak
kotak rokok saja boleh buat aku ingat kau

bila aku sayang kau
aku mahu dengar ketawa magis kau tu
tenang hati aku kau tahu?

bila aku sayang kau
aku susah cari perkataan untuk bagi kau paham
aku kurang suka dia dekat dengan kau

ah sudah...aku merepek ape?
sudah2 lah...


p/s: ex bf'/gf adalah kanser pada sesuatu hubungan bila dia mampu memberi banyak impak yang negatif dalam banyak perkara..

1 comment:

cik sakura said...

hmm..xterlewat untuk ucap selamat hari raya aidiladha..