geng budak slumber

Friday, November 4, 2011

simple talk

assalamualaikum n peace kwn2..=)

aku nak sangat update blog..seyes tak tipu..taip2 panjang2..skali takde rasa nak publish..so blog terbiar cam tu je..nak wat camne ye dak?

keje...mungkin dah jadik sifat aku..kalau aku keje pape pon...penat ke..gaji murah ke...aku wat gak sampai aku lupa sume mende..merungut tu tipu la xde langsung..ada la jugak..tapi..selalu sampai lupa nak makan..walaupon kengkadang aku mengunyah gak time keje..nasik memang payah..mende merepek je banyak..

dari mula2 idup aku belaja keje part time...mak ayah aku tak pernah tengok anak die yang sowang nie camne bile keje....lagipun..aku mesti tak duduk ngan diorang masa aku duk keje part time...mesti time tu aku duduk umah wan aku..aku merantau jauh dari umah...tapi kali nie aku duk depan mata diorang..n pesen aku..memang aku idup ngan timeline aku sendiri..itu pasal kalau tengah malam aku makan cam makan tengahari toksah nak duk pelik...kan aku dah kabo..aku idup ngan timeline aku sendiri..tehehhe

ok tu bukan soalnya...

bese la mak2 ayah2 pendek kata parent nie pape hal sket risauuu...aku balik rehat semayang terus siap2 cam dah nak masuk keje pon ingat aku taknak makan..walaupon hakikatnya aku plan..pas makan leh aku terus berambus sebab dah siap kan?

n ini gak kali pertama aku kene hadap kerisauan mak ayah aku bila tengok aku g keje awal..balik keje lambat cam pekerja sangat berdedikasi..tambah2 diorang rasa cam gaji aku tak berbaloi ngan cara aku kerja...haihhh..letih aku mendengo nya..

hmm..aku bukan nak merungut...aku paham sangat ngan mak ayah nie..diorang risau tu maknenye diorang sayang la kan..tapi seyesly..aku tak bese hadap mende nie..seyes nie 1st time...ada masa terasa sedikit stress..>.<

bese aku keje diorang xnampak..so aku nak makan lambat ke..aku malas kua rehat ke..aku tak makan nasik ke diorang tak tau...aku nak keje overtime cam owang gile ke..pon diorang takkan komplen2...tapi kali nie...=.='

alhamdullillah aku punya ibu bapa yang sangat penyayang n amik berat pasal aku...ikut timeline aku..memang penah gak aku sakit perut n badan mengigil pasal lupa makan teruk keje..khekehek...>.<

cuma aku harap satu je..

pembebelan mereka tidak belarutan..hehehee..

ok ciao

p/s: sedang rindu seseorang tanpa sebab..@.@