geng budak slumber

Thursday, November 10, 2011

i'm back!

assalamualaikum n peace..=)

ok dah besawang..aku pun dah lupe bile last aku update blog..time praktikal kemaen ag mengaupdate..nampak sangat xde keje ye dak?khakahaak..

ok malam semalam membawak ke pagi ni last aku keje shift malam..seyes rasa tingtong..padan muke aku..dulu time belajar sukehati dapat berjaga tengah malam on9 bergolek2 atas tilam..skang?kau hadap la keje..padannn muke kauuu..hahha

 ok..pape pon aku maseh sehat dan wujud kat muka bumi nie..cume lately agak over berjiwang..khakaka...sapa fren ngan aku kat fb konpem menyampah sampai nak muntah...khekehek..n aku jugak sudah mempunyai perangai bajek bagus pasal payah dah nak approve fren request pelik2...keheekke...sowi lah..aku kengkadang memang suke membajek2 nie...

duk tengok shoutbox ramai jugak yang duk singgah ye..time kaseh korang..nanti aku menyinggah balik ye..jangan risau hari nie aku cuti!!!

BTW...atuk sedara belah mak aku baru je meninggal 4 lebeh pagi tadi..tetibe mak aku kol time aku ngah keje..nak balik kampung emergency pasal tu...al-fatihah untuk tok teh...

xde ape dah rasanya aku nak kabo kat korang

tc..nanti aku update lagi..=)

p/s: seyes dunia nie memang kecik..balik2 pusing tang tu gak..haihhh..

No comments: