geng budak slumber

Saturday, November 12, 2011

terlalu letih

assalamualaikum n peace..=)

ini bukan entry merungut..

dulu sebelum futher study pas STPM..aku penah kerja...n kerja nie memang consume a lot of my energy...memang guna tenaga penuh..OT memanjang. tapi aku rilek je..cuma aku tak kerja shift..walaupon penat aku enjoy gak kerja masa tu...n steady leh kerja sampai 16jam sehari tanpa rehat..tapi kali nie laen pulak..=.='aku kerja shift tak menentu..n aku tak sangka lak..badan aku takleh terima keje shift..mungkin belum biasa..so aku sangat2 keletihan...sangat2...walaupon aku rasa kepenatan kerja dulu tu lagi hebat dari skang...

sampai satu tahap kakde aku tegur..'kak ko kerja cam dah macam owang gile' kehke...adekku sayang..orang gile tak kerja..kehkehke..fine...aku tau..aku agak workaholic >.<

family belah ayah aku maseh dalam kesedihan..ayah aku baru je kehilangan abang sulung die...sekali ngan sepupu aku..rasanya sapa baca metro ari nie...tau la kisah nie...aku pon ade wat entry tribute to my cousin kan?

kalau belum baca boleh klik link nie...yes...those person in that news were my cousin n my uncle..aku sangat terkilan tak sempat tengok diorang buat kali terakhir..='( hanya sebab kerja...aku tak boleh cuti..='(

bagi aku...kerja aku skang....cuma untuk tanggung diri sendiri..pasal dah besar sangat rasa nak harap duet mak bapak..paling tak lepas duet belanja sendiri..n mulakan the baby steps to be someone yang berjaya one day...i don't mind if my path to success is hard...i'm proud instead..coz it teach me a lot...supaya selalu menjadi manusia yang rendah hati...

semoga satu hari nanti..aku boleh senyum lebar2 tengok diri aku hari ni...=)

p/s:tak sabar nak tinggalkan 2011..tahun paling banyak dugaan

3 comments:

Kancil 8349 said...

penat dengan kerja sendiri lebih bermakna daripada kerja untuk orang lain...(selain ahli keluarga)...semoga kerja kamu bertambah ringan pada masa akan datang

Nurul said...

masa depan nanti, i confirm u akan happy ngn ape u buat sekarang. Susah2 sekarang, senang2 kemudian ye.

sorry for ur lost. al-fatihah..

Nurul said...

sambil relax2 tu, u have been tagged my dear :P sila rujuk blog i.. muahhaha