geng budak slumber

Sunday, May 19, 2013

Aurora 1.1

menulis..terus menulis..

aurora: aku putus harapan..aku dah letih..aku mahu give up

dya: kenapa tiba2?

aurora: semua yang aku nampak..tunjuk betapa bullshitnya marriage..boleh pegi mati itu semua

dya: kau bercakap dengan hati robek rora

aurora: orang lain mungkin...takdir aku ialah celaka

dya: kau ni kenapa sebenarnya...aku tengok kau rilek je selama ni..kau jugak yang cakap...macam mula2 kita tak kenal orang tu macam tu kita kembali semula bila semua berantakan..kenal.cinta.putus.move on.tak kenal.....mudah aku tengok bagi kau...apa kau cakap?muka sardin?

aurora: dalam muka sardin tu..luka makin dalam...aku nampak rilek  tapi dalam..hati aku kuat bekerja..

dya: hati kau bekerja?

aurora: aah...macam magic...apa yang aku nampak+alami+dengar+baca hati aku proses dan bina kepercayaan..

dya: kepercayaan apa?

aurora: aku bukan manusia yang boleh berkahwin..dan marriage is too bulshit...macam aku air...konsep perkahwinan tu minyak..

dya: kau sudah parah

aurora: aku tahu..aku tak suka tapi...hati aku...bekerja tanpa arahan..

dya: aku ada rora..bagitau bila kau sakit..

aurora: thnx beb..aku syg kau

dya: aku mahu kau sembuh

aurora: *senyum kelat* sakit aku tak ada ubat dya..

dya: ubat kau belum tiba

aurora: *nyala rokok*

dya: hah?bila pulak kau merokok nie!

aurora: minggu lepas..saja cuba..ada orang cakap boleh hilang tekanan

dya: kau percaya?kau betul2 parah..aurora aku tidak mudah percaya

aurora: tapi aurora kau suka mencuba..

dya: kau asthma rora

aurora: mati cepat tak payah tangung dosa

dya: aku malas cakap ngan kau

aurora: *buang rokok*

dya: *senyum*

No comments: