geng budak slumber

Saturday, May 25, 2013

Perkara

hyep!

arghh..sebab semalam layan movie kat Alamanda cite Fast 6 balik kui 2 pagi.borak.borak.borak.

tido tah pukul berapa...alarm tak bunyi dan booommm!!!aku jaga kui 7 pagi...taek..aku kerja ok hari nie..kerjaaa....haih..mimpi fizo yang indah itu telah menghanyutkan aku ke lautan asmara

bergegas ke tempat kerja..selamat aku sampai tepat pada masanya...haih.haih.haih

kalau tak melayang RM10 iaitu denda lewat..ya!1bos aku memang kejam...RM10 okehhh...

hmmm..

sejak semalam aku tak paham kenapa tekak rasa perit dan batuk sanga teruk..sakit.dada.

sakit yang pelik...rasa macam oksigen kau kurang..tapi kau masih boleh berjalan ke sana ke mari..tapi sakit.

mengelak minum ais...

tapi masih berkahak rasa dada penuh lendir..

haih...

tuhan aku masih mahu hidup.

p/s: adakah langkah yang bijak untuk aku pergi merayau sorang2 kat tapak festival hari nie?

No comments: