geng budak slumber

Thursday, May 23, 2013

kapal.terbang.kertas

orang jepun cakap...kapal terbang kertas tu lambang impian...

ntah kenapa...aku suka lipat kapal terbang kecik2..buat penanda buku...dan buat 'ibu duet'..sebab mak cakap wallet tak elok kosong...so at least kalau pokai sangat pun aku...dalam wallet still ada duet Rm1 lipat2 kapal terbang..

aku pernah hulur sekeping kapal terbang kertas saiz kecil warna biru untuk seseorang...lebih tepat aku pos sebenarnya...untuk bagitau dia impian aku...walaupun dia tak paham ponnn...hahaha

i bet kapal terbang kertas tu dah hilang pon...

dan untuk masa ni....aku masih tak boleh bagi jawapan..kenapa masih belum hulur mana2 kapal terbang kertas lagi pada sesiapa...

sedang menderitakah aku?

hahaha...cilaka pulak rasa taip ayat camni...

yang aku tahu...aku teringin gila menghulur sekeping kapal terbang kertas lagi..

No comments: