geng budak slumber

Sunday, May 19, 2013

buku dan ulat

hyep...

ya..buku memang kecintaan aku...dari sekolah...cuma zaman sekolah obses dia kurang sikit...zaman bajek hispter kan...kahkah

bila masuk uni...kegilaan aku makin gila...gila apa aku tulis ni...*konpius*

aku boleh duduk diam2 dengan buku sepanjang hari...

dan untuk sa-ulat buku...penanda buku memang di perlukan...macam gadget gittew..tapi ulat buku pesen aku ni agak tak semengah...sama ada aku lipat bucu mukasurat atau aku guna seringit atau apa2 kertas buat kapalterbang a.k.a penanda buku..

atau...capai apa saja...pembalut chopstick sushi king contohnya...hebatkannnn....hahaha...

eh?apa aku nak cerita tadi?

oh...tapi...sebabkan sorang sahabat bernama shafina...

aku sudah punya proper bookmark....hadiah awal graduasi dulu...lama dah...baru sekarang nak cerita...hahaha

sayang.kau.pina.

tahu tak aku guna sampai hari ni?

dan selalu ingat betapa positifnya seorang pina...

p/s: beautiful thing never perfect

pic: penanda buku si ulat buku..tengah2 tu..paling.sayang.

No comments: