geng budak slumber

Wednesday, May 22, 2013

membebel

assalamualaikum n peace!

perkh...berjaya gak akhirnya aku update blog guna PC opis...opis baru nie penggunaan internet adalah sangat ketat dan aku hanya mampu tengokkkkk je blogger sign in...

tak banyak keje sangat hari nie since semalam dah settle banyak benda plus mesin fotostat bangsat dah rosak pulak so banyak keje aku tertangguh..sebab banyak benda aku nak print+scan dan apatah yang berkaitan dengan mesin bangsat tu..hehehe..

so sebelum bos aku abes meeting baek aku curi2 update blog.khakhaka...ituuu dia punya panjang mukodimohhhh katenyeeee...

oh!balik pada apa aku nak tulis..actually idea nie dari pag tadi..nak kena loading balik..sebab kalau dah menyampai ke petang nie aku yang banyak makan semut nie memang dah tak ingat aku nak cakap apa sebenarnya...jenis short term memory dah lost memang gini..

hmm..aku memang setia ngan FB..tak tau kenapa aku rasa twitter tak best..

tapi masalahnya bukan sejauhmana kesetiaan aku pada FB..masalah terlalu berkongsi kat Fb nie memang masalah yang sangat annoying untuk aku..dia punya annoying memang tahap paling gaban sekali..tahap dewa kononnya..aku pun tak tau macamana aku boleh sorang minah nie ada dalam frenlist aku...sebab memang tak ada benda aku common ngan dia...mungkin ada mutual fren je..atau ntah mungkin aku ada baca blog dia pastu aku rasa macam best nak add dia..tapiii...aku dah lama tinggalkan perangai add orang sesuka hati nie...lama sangat dah..pelik..

tahap perkongsian minah nie sumpah annoying...bagi aku tak perlu nak bagi tau satu dunia kot kau rijek fren request mamat hensem..motif?

orang laki add tak semestinya dia mengorat kau kan?

tambah aku tak tahan sampai post pic ex bf sebab katanya ada orang perasan dengan setiap status dia..errr...*kesatpeluh*

apa payah kau unfriend je la kin..

hmm...aku pon tak paham kenapa aku tak unfriend..suka menyebok atau aku sonok tengok minah nie meroyan putus cinta..

like.

"orang laen pun putus cinta tapi takkan semua benda kau nak cerita makcikkkkk..."

hmm..

nak di tegur..hmm..aku rasa ada dah yang tegur since ada satu status panjanggggg berjela dia explain kenapa dia wat itu dan ini..update itu dan ini..bagi aku manusia nie jenis defensive...kau cakap apa saja dia akan ada sejutaaa alasan munasabah..mahupun munasarawak sekalipun..

lagi..sapa aku nak sebok..oh!status kau keluar dalam news feed aku..semak..ok..aku yang salah sebab tak unfriend kau..T.T ok.ok.ok

aku tengah mengumpat ke ni? *kesatpeluh*

er..bai

p/s: Youth Festival atau Movie Marathon? haihhh..*kesatpeluhlagi*

No comments: