geng budak slumber

Sunday, October 30, 2011

tah mende aku fikir

assalamualaikum n peace...=)


aku tau..yang duk bace blog aku nie memang baek hati...hahaha...tapi aku gak tau ada yang bace blog aku pasal saje nak sebok tau pasal aku kan?perkh perkh..bajek kau retis kan eqinn...khakhaka....xde2...

ok..skang rasminye aku sudah jadi wanita bekerjaya...perkh perkh lagi...ayat nak sofistikated memanjang padahal keje cikai je..kahkahka...sementara nak hidup nie aku sapu je la ape keje yang ada...gaji pon cukup la nak sara diri sendiri..tak macam kau...keje kerajaan...konpem kau skang tengah kumpul duet nak kawen ngan cinta hati kau kan??tettt!!dah ape aku merepek pulak nie...=.='

2 ari keje takat nie ok je lagi..cume aku memang tak senang wat keje shubahah nie kau tau?ah malas cerita panjang....kang ada yang cakap aku bangge wat dose lak...sumpah aku tak bangge pon...

cuma keje kat ngan kawasan umah ngan keje merantau jauh sket nie memang beze..kau keje jauh..kau xnak rehat ke..kau gile keje ke..kau tak makan satu ari ke..xde owang kol kau tanye bile kau nak balik makan atau ko nie ade rehat ke x...ye!aku tau mak bapak aku sayang aku sampai tahap antakan bekal makan kat aku bila aku tak balik2 rehat n makan walaupon patutnya aku dah kua masa tu...tapiiiiiii....hmmmm

xde mende pon aku nak merepek sebenonye...just aku tengok..owang kat malaysia memang untung..mampu beli barang ngan harga lebeh mahal di hari siang sedangkan barang tu leh dapat lebeh murah kat kedai laen berbanding kedai 24 jam nie..ehhe..ye aku keje kat kedai 24jam je nok...hehe..dulu sebelum keje sini...aku memang g kedai nie tengah malam je..tak berbaloi bayar lebeh siang2 nie...tu pon pasal stok megi dah xde kat umah n aku malas nak masak air..maka kedai ini menjadi kedai patutdatangbelimegidanteruscampurairpanas
perkh..boleh bace?kehkehek..k bai..

p/s: duet!


2 comments:

aleen aiden said...

selamat menjadi pekerja yg dedikasi!heh~

cik sakura said...

cakk..harap hari2 qin dipermudahkan..