geng budak slumber

Monday, June 11, 2012

Beku

assalamulaikum n peace..=)

Monday blues?

xde ape pon nak di story mory midori kan hari nie...keje tak banyak...cuma aku je buat2 cam banyak keje..cam biasa...kata nak nampak rajin le kononnnnyeee khennnn...=p puiii~~

reputasi semakin mengancam...khakhaka...cibai je ayat..tapi memang lawak la bila sume orang ingat aku nie seorang gadis yang lemah lembut lagi sopan dan berbudi bahasa...khakahak..puiiii sekali lagi....bukan niat aku nak berpurak-purak...tapi dah kalau ko cakap ngan orang lebih tua n bos ko xkan ko nak cakap serupe kau maki member2 puaka kau kan?kehkehke..eh?apsal aku gelak?

google

ok kejap...ape kaitan tajuk dengan entry?kehkehkk..memang xde kaitan...=p

memang best jadik pompuan nie sebenonye...xde masalah sangat tambah2 bila kau start nak jimat....murahhh je  rezeki orang nak belanja...aku?orang belanja aku sapu..macam biasa..khekhekhekhke....

FYI..aku dah buat blog kedua...dan sumpah kene kerat tengkuk pon aku takkan letak link blog baru tu kat sini...tapi blog nie akan terus di update...cuma blog kedua tersebut khas buat seseorang yang aku belum jumpa...=)

beku..

19/07 akan menjelma lagi beberapa minggu...

ulang tahun puaka kedua akan menjelma lagi 8 bulan..

tahun baru akan menjelma lagi 6 bulan..

majlis graduasi..lagi 4 bulan...tak sabar dan sedikit terkilan...

beku lagi...

tak peduli..

p/s: mungkin akan menangis di hari graduasi..


No comments: