geng budak slumber

Saturday, June 30, 2012

SENYUM

aasalamulaikum n peace..=)

kene keje hari sabtu.....

keje memang tak banyak since dah settle sume semalam....sampai dah tak tau nak buat apa dah..semalam lepas balik keje memang kepala sakit gila...aku kalau dapat sakit kepala ape pun xleh buat..ubatnye tido!

merangka dua tiga benda yang nak di buat since dapat few idea nak update apa...tapi belum ada mood..kehkehke...sume nak tunggu mood kan?

sebenarnya..rasa hampeh gak bila ko tak dapat nak tolong member yang dalam kesusahan...puas fikir dah ikhtiar apa aku nak buat..tapi cam tak mampu pulak kali nie nak tolong member yang satu nie...

bersyukur..rasa cam nak update more skill yang satu nie...susah jugak rupanya....hmm....kelemahan

cek penyata PTPTN sendiri hanya mampu sengih je...kos pentadbiran saje dah RM48.70 sebulan...ok fine...

sesetengah benda dalam hidup nie kalau kite concern sangat pon xleh gak..boleh meroyan di buatnya....jadi aku pilih untuk buat lantak je la...bak kata member aku..tadah je la ape nak jadi pun...buat keras hati je walaupun tak bape nak keras sangat...tadahhh jangan tak tadah..

tapi sejujur aku memang rasa nak lari je nie....sape nak bawak aku lari kejap?kejap je..pastu anta balik...tehehehhe...

ok merepek..


*senyum*

p/s: life is to short to even regret 

3 comments:

ஜ miss klanika ஜ said...

positif thinking may help us to face any troubles . hadapi dgn senyuman :)

Shafina Nadirah said...

jom...
g holiday for few days.. =)
pantai.. g bercengkerama dgn ikan2 siput2..

AsyieqiN Rkey said...

jom!