geng budak slumber

Friday, December 14, 2012

No title

Assalamualaikum n peace...

Writing this with a lot of depession and all the shitty exausting fact about guys..or just that i'm not that lucky..

Nak letak tajuk pebenda pon aku tak tau...sebab tengah mengadap rasa celaka amat...ah..kang ada plak cakap aku tak bersyukur...setiap perkara ada hikmahnya lah kan?

Tapi kalau aku cakap satu spesis nie semua celaka..dah macam aku sumpah sekali ngan ibni aku plak..bapak aku lelaki gak kan...

But then..guys!!!engkorang nie memang di ciptakan hati keras atau apa...some..ok aku tegas kan kat sini yeee..someeeeee..dari korang nie..jenis buat maen perasaan orang tu macam xde hal..xde pasal...seronok kemaen...perkh marah ke cik eqin?

Tak..aku tak marah aku penat..come on guys....give me some gud impression boleh?atau aku nie memang jenis ngok?hahaha...ok fine..xde la ngok sangat...cume jenis berangan lebih sangat kot..orang baru cakap nak bagi kunci pagar kau dah berangan nak hias bilik..hah?paham?

Tak paham ko buat2 paham je la...

Hidup nie kadang2 memang takkan bagi ko rehat dari perkara2 bullshit...u just name it..kang kalau xde benda yang susah dan kau benci jadi dalam hidup kau...kau cakap idup kau tak best..tapi sekali kena taek...nak tarik oksigen pon rasa macam separuh nyawa...gila

Aku nak cakap aku baek hati suci redho mengalah tak jugak sebenarnye..cume jenis aku memang kalau dah letih aku jadi malas..even to get angry atau apa saja...

Sebab in the end..aku rasa...balik2 aku nak kena gak hadap the fact...so tadah je buat bodoh walaupun die punye bisa..kalau aku boleh transfer sket aku rasa ramai yang insaf dari kelakuan2 tak semengah sakitkan ati orang nie..cuma aku telan pk aku pon penah sakitkan ati orang..fine..nie balasan la agaknye..supaya esok2..aku tak suka2 nak sakitkan ati orang...

Dah la..lagi banyak aku taip..kang tah apa lagi benda merepek aku cakap...

K bai

P/s: life never give u choice sometimes in some fact...

No comments: