geng budak slumber

Sunday, December 2, 2012

MISI WOLVERINE NOVEMBER

assalamualaikum n peace..=)

gileee..rasa cam lamaaa tak update guna PC..duk guna fon memang ada part yang xleh nak buka..sama ada aku yang noob..atau memang takleh bukak...dan hari nie...gigih aku guna PC skolah mak..kekhekhke...tumpang yeee....sebab nak mengupdate laporan misi ini...jyeahh...ye..walaupun menghadapi sedikit kekangan sebab takleh nak update hari2 kat sidebar pasal fon aku takleh bukak sidebar..xpe..aku catat guna buku aje...janji ada rekod..ujung bulan...laporan di sediakan...

masalahnye guna PC orang nie..aku tak reti nak print screen pulak....paint tak jumpa..kelantak situ....tujuan asal mesti di teruskan!!!!...*angkatpenumbukeudara!*

soooo....dear MR.wolverine....this is dedicated to you..specially..every month end....lets take a look how you go so far ok dear..=)

USUAL RECORD =20 PCS/DAY = 1 BOX
TOTAL/ MONTH =600 PCS/ 30 BOX =RM 300

DAILY LIMIT = 10pcs (NOVEMBER)
TOTAL = 1/11 - 30/11 = 294 pcs
14.7 box/15 box = RM153
Nov save = RM300 - RM153 = RM147 (306 pcs)
Exceed limit = 4 days/11 pcs 

ok..lets go deep to the details...

daily saya bagi awak limit untuk bulan 11 nie 10 batang sahaja..susah bukan?yaaa..saya tahu..saya tahu..tapi bagus...awak cuba bukan?sebab tu saya sayang awak..ehhh? *tetibe*

ok3...tengok..bulan nie awak dah berjaya kurang kepada 294 batang sahaja..sama dengan 14.7 kotak..ala kira 15 kotak la kan...roughly..awak dah spend Rm153 bulan 11 untuk rokok saje....so dari perbelanjaan biasa..dah jimat kat situ RM147..wahhh..banyak dari bulan lepas tuuu...dan dah kurangkan sebanyakkkk..306 batang sebulan nie..wahhh..saya nak nangis terharu boleh?

ok kenapa ada tulisan merah exceed limit tu..hhhee..pasal bulan nie awak ada terlebeh smoke..from the limit yang saya bagi..from my record ada 4 hari..dan lebeh sebanyak 11 batang..ok foineee...xpe lah...since rekod awak nampak still nice dan lagi cantek dari bulan lepas...saya maafkan...dan untuk December...ada penambahan sedikit rule in this mission ok?

sebelum tu..kita buat perbandingan dengan bulan oktober ok...

total oct (370) - total Nov (294) = 76 pcs
Oct box(18.5/RM185)- Nov box (15/RM153) = RM32/3Box
overall (230pcs OCT) + (306pcs NOV) = 536pcs

paham tak?kira untuk bulan Nov...berbanding bulan Oct..awak dah BERJAYA kurang lagi 76pcs...dan jimat RM32 dan untuk 2 bulan nie awak dah berjaya kurangkan quantity smoking awak up to 536 batang..kalau biasa..2 bulan..600+600= 1200..so 1200-536 = 664 wahhhh..hebatlahhh..=)

ok memandangkan saya adalah sangat paham..benda nie suma tak mudah untuk awak...n I wanna help you so bad...jadi..from the record..I would like to consider you an exceed limit untuk 3 hari dalam bulan December...dan keseluruhan 3 hari tu boleh xboleh lebih 10 batang...boleh?

dan limit 10 batang sehari di lanjutkan untuk bulan December gak...I know you can do it dear..=) I'm giving you full support!

dan ingat ye...jangan ingat saya busy saya tak rekod tauuu....

jadi..

Daily limit = 10pcs (DECEMBER)
Exceed limit = 3 days (10pcs)

GUD LUCK SAYANG!

p/s: sabar sikit hari ini...harga bahagia esok tak murah...

No comments: