geng budak slumber

Wednesday, December 5, 2012

Hopeless fox 2

Assalamualaikum n peace...

Just wanna write something...

Berperang dengan hidup
Perangnya ada masa tidak adil
Merindu pada sesuatu yang terlalu sayang...

Sesat dalam dunia sendiri..
Mahu tahu di mana aku berdiri...
Mungkin perlu bernafas lebih tenang
Berfikir lebih matang...

Aku...
Masih percaya pada apa yang aku mahu
Seperti tidak semudahnya kau memegang..
Aku tahu...
Tidak semudahnya kau melepaskan...
Dan harap si hati kental...
Jangan pergi sayang...

Perkataan terlalu payah mengambarkan...
Rasa yang aku mahu khabarkan...
Kalau aku mampu buat kau rasa...
Kalau aku mampu luah dengan kata2...

Masih bergantung dengan tuhanku...
Masih percaya rahmat tuhanku...
Percaya dengan ikhlas kerananya..
Dia pasti membantu...

Allah...
Aku mohon
Aku mohon

P/s: rindu

No comments: