geng budak slumber

Thursday, April 26, 2012

come as u are...go as u wish

assalamualaikum n peace..=)

yey~hari nie baby baru akan sampai..anak ke3 sahabat dunia akhiratku miza..

kebetulan aku off lak ari nie..pekh..tetibe rasa nak sayang manager pelat kedekut taik idung masin aku tuh..khekheke...ari nie je la..esok dah xsayang balik dah..khekheke..

2 3 ari nie..kepala otak serabut..ah!kalau ikutkan otak aku memang selalu serabut pon..

sebenarnya tajuk entry nie untuk seseorang..

biasa sangat..

hidup aku nie...bende2 pelik tu memang biasa sangat dah..

dan kepelikkan itu terus berlansung dengan jayanya

u come..

say hello...very nice..funny...

i got few frens of your type

tapi y...y engko yang seko ini meninggalkan kesan lebeh sket dari yang lain..

menyampah betei rasanya..

tapi salah sendiri..aku tak salah kan manusia ini...

xpe..

as i said...

u can come to me as u are..

n u can go as u wish...

sebab...aku dah simpan elok2..ape yang aku perlu simpan..

and i was totally ready..

for dis round..

i won't regret a thing..

sebab aku dah wat..most benda yang aku nak wat..

so if u think u gonna stop by someday..

u are welcome as usual..

p/s: pandai wat keje bangang..pandai2 lah tadah akibatnye cik nurul asyikin!

No comments: