geng budak slumber

Wednesday, April 11, 2012

cuti

assalamulaikum  n peace!!

yeyyyyy!!cutiiii~~~


ceh..cam dah lama tak cuti pulekkkk...

minggu nie agak serabut...tak tau la..aku yang serabutkan otak..atau otak yang serabutkan aku....it can works both way anyway and i dun care...khekhek..

hari cuti..

hari untuk bermalassssannn

hari untuk bangun tengahhhariiii..

hari untuk makan sebanyak2nyaaa...

hari untuk bergolek2 berangan kawen dengan anak rajaaa..*tipu*

hari untuk kumbah rak buku..

suddenly terlupa got a book yang aku lom baca...2 minggu lepas ke aku beli...on9..pesen malas pegi kedai..wahahaha...

heheh...Garden Spells by Sarah Addison Allen

ari tu dah abeskan beutiful by katie piper ngan undomestic goddess by sophie kinsela..dua2 pon best...tapi tangan cam malas nak mampos nak review those books...

setakat nie pon baru half je baca...huu..aku memang kene slow baca buku lebeh 300 pages nie...takut tertidoq!..wahahahha...

tadaaa!!rak buku sayee!!!

ok gedik..=.='


yang atas suma english novel and buku2 lejen press from indi writer...n yang bawah..komik..ok..komik lagi banyak...i know..i know...wahahha...and pehliz ignore je buku law 3 bijik kat ujung tu...i just miss my study time...buku time study wajib simpan ok!owh..simpan buku law bukan bermakna aku student law...tu law untuk HR student...industrial relation act 1967 ngan labour law 1955..

hmm..1 day..i wanna have my own little library..kehkehke

ok..apsal tetibe aku cite pasal buku neh?

wahahaa..>.< it just what i luv to do masa cuti...sampai mak naek pelik apsal setiap kali pos laju sampai umah  it will be like.."akak barang apa tu" and i would answer.."buku" and she would ask again..."buku lagi?"

dan biasanya..aku akan wat muka sardin je....

at least i don't waste my money to some jerk..kehkehke..ops!...>.<

pape pon..it was kinda ok holiday...

dapat rehat adalah sangat heaven ok!..

till then..=)

p/s: aku xde masa untuk hal tak penting..sangat xde masa



No comments: