geng budak slumber

Thursday, April 19, 2012

mimpi.angan2

assalamualaikum n peace..=)

hyep!!...

lately kurang sehat...demam...cuaca kejap ujan kejap panas...badan xleh tahan....selsema+sakit tekak+pening kepala+migrain=kebesssss..

hehehhe...sambil menaip neh...melayan lagu jet lag simple plan...sedap pulak..ngeh2...

skang aku  ngan melaksanakan misi menguruskan sorang hamba Allah...hehhe...haraplah beliau boleh kurus di bawah bimbingan aku...khekheke....pesen degil suke merengek nak makan tu la ni la bila lapo memang mintak penampo...tapi memandangkan beliau ini berstatus kawan yang agak penting jadi..mak sabo je nyahhh....hehhehe...

hmmm..

mimpi dan angan2..

sume owang pon mesti ada impian..angan2 kan?

aku pon...

ok dah macam karangan darjah 6...kehkhek

tapi...kadang2..

satu yang aku nampak dalam idup nie...

ada sesetengah perkara tu akan kekal sebagai angan2 dan mimpi sampai bila2..

takkan jadi kenyataan...

sebab memang tuhan tu dah takdirkan benda tu macam tu..

untuk hal2 yang camnie..

satu je aku harap..

moga tuhan lindungi aku..hati aku...dari terus berharap pada sesuatu yang tak akan jadi kenyataan...sesuatu yag terlalu musthil..

yup!dalam dunia aku..rule aku...memang kebanyakkan benda lansung xmustahil..walau sape2 pon cakap itu mustahil untuk aku..

tapi ada masa aku akur gak ngan jalan cerita tulisan yang maha kuasa...

xpe lah..

kalau xmampu jadi realiti..

jadi angan2 yang indah pon..masih mampu buat aku senyum..

alhamdullillah...

syukur pada tuhan yang satu..

p/s: kalau ini mimpi indah hadiah darimu Allah..maka inilah mimpi paling panjang pernah aku lalui..=)

No comments: