geng budak slumber

Sunday, April 22, 2012

diam

assalamualaikum n peace...=)

rasa nak tulis macam2 hari nie..ntah kenapa...

juz...let it be..

diam..
sebab terlalu takut

diam
sebab terlalu malu

diam
sebab berfikir tentang situasi ini

diam
sebab kurang berdaya

diam 
sebab terlalu dalam rasa itu

diam 
sebab sesuatu itu terlalu indah
terlalu mustahil

andai 
kau mengerti

apa rasa ini

aku takkan diam

tapi tahukah kau betapa takutnya aku

tahukah kau
betapa aku ingin tahu

masa ini
biar aku terus diam

kerana aku diam...
untuk menjaga kau..

walaupun tanpa sepatah kata ini
aku terlalu ingin kau mengerti

aku terlalu ingin kau fahami

tapi segala ini terlalu payah
terlalu mustahil

dan aku harus terus senyum
setidaknya..
kau masih terjaga di situ
dan kau selalu ada..

p/s: ada  masa satu2 tindakan itu dasarnya nampak seperti yang tidak2...tapi...

No comments: