geng budak slumber

Sunday, April 1, 2012

HoMe aLoNe

assalamualaikum n peace..=)


duk sorang2 kat umah pasal adek2 g ikut mak ayah balik kampung melawat baby baru...

aku?

keje..malam..so xde pasal nak rushing g palong n balik pulak..itu cari pasal namanya..malam tadik pon dengan jayanya menjadi pekerja berdedikasi semata2 xnak tertidoq..kehekhe...

seyesly...aku tak suka duk umah sorang2..pasal xde sape aku nak borak...n aktiviti tidak bercakap seharian adalah sesuatu yang sangat tidak best..sangat...rasa cam loser..

n cam biasa la...time aku bosan gila camnie..memang xde satu manusia pon nak contact aku..aku text pon xde sape nak eply...sabo je lah...cuba time aku tak cukup rehat..sangat memerlukan beauty sleep..masa tu..hp akan berbunyi sampai aku naik menyampah...what-a-life..

duk sorang2 nie..memasak adalah satu pekerjaan yang membazir...dem..aku kebulo neh..tapi sumpah malas nak masak...memang ade can..gagah langkahku ke kepci jap lagi...mihahaha..pesen takbur baru lepas gaji....>.<

ok fine..entry nie memang xde motif..

korang kan..

penah tak...

act like u don't care...

walaupun dalam hati...rasa nak scream out loud n mencarut 4 juta kali coz of someone and something

ngeee..

i know2

penah kan

owh!

i still fight it

sebab xde guna keep that stupid feeling..

sebab biasanya bila aku rasa its too gud to be true...i'm rite..

perut dah mintak di isi sangat nie...

ayuh berlalu ke kepci!...ngeee

p/s: i'm not gonna let u win...no!

No comments: