geng budak slumber

Monday, April 30, 2012

to accept and to forgive

assalamualaikum n peace...=)

eh2...dah makin rajin lak update blog..dah cam tulis diari...jadah..=.='

ngee....cume dah punye sedikit ruang masa lately...sebab dah tak perlu kerja kuat lagi...bak kate sorang member aku...aku keje kuat...hehhe...rasa cam rajin sangat je ko cakap aku gitu beb!

malam2 nie cam bese la...nie je la masa aku nak berjimba di dunie maya...and keadaan ini mungkin akan berlarutan..kalau esok memang dah konpem perhijrahan aku..maka..dah tak payah lagi aku nak keje shift pasnie...lega....>.<

gaya sebut hijrah cam jauh bebeno...padahal xjauh mana..cume tuka tempat..khekehkek..and bidang kerja...

masih bertatih..sikit2 bangun dan harap satu hari boleh berlari...

ngah galak duk FB..ternampak sorang member post nie..

tentang masa lalu..

bukan perlu mengelak dan melupakan..

tapi menerima keadaan itu dan memaafkan

hmmm...

apa pon keadaan...

apa pon kejadian

perkara tu dah jadi

perkara tu dah berlalu

bergantung pada hati untuk terima dan memaafkan

Allah maha besar

tuhan maha pencipta alam...

aku masih belajar...

dan senyum

p/s: harap esok sumenye ok...n sampai pada apa yang aku harap...HARAPLAH!

No comments: