geng budak slumber

Wednesday, November 28, 2012

Zero point

Assalamualaikum n peace...

Masih duk tergapai2 lagi nak tau cara nak letak pic elok2 kat blog gune note....seksa ok update xde pic..tak inzal langsung....ari nie last day course...esok kena masuk branch balik..mengadap muka bos lagi...

Hmmm..xpe lah..maybe 2 hari je pasal 3hb aku ada tarining lagi..kali nie dekat sebulan..amik ko...hahaahh....heaven ok xtengok muka bos lama2 gtu...hahhh..ko ingat best hari2 ngadap muka bos....

Pape pon aku kena plan nak wat ape esok..kang bos duk tengok aku bodo je kat branch die menyampah...macam aku xwat keje...hmm..mane nak pegi oiii....

Jumaat memang masa yang tepat untuk duduk branch pasal banking floor ramai...so boleh la menjalankan operasi aku..heheh..ok fine...dah kenapa aku duk cite pasal keje nie....sejak bila jadi manusia bosan neh...=.='

Dann yeyyy....plan menambah hutang berjaya....hahaahahh...taek je kan...

Itu je..ok bai

P/s: its freaing cold here

No comments: