geng budak slumber

Tuesday, March 15, 2011

aKu PeNat..

aku penat..
jaga hati orang..orang tak peduli pon hati aku..
aku penat..
baik dengan orang yang tak patut di buat baik..
aku penat..
fikir benda yang aku tak patut aku fikir
aku penat...
layan hati degil diri sendiri
aku penat..
layan kepala tak betul aku ni
aku penat..
layan drama hidup..
aku penat..
cakap benda-benda merepek..
aku penat...
buat benda-benda aku tak patut buat..
aku penat..
ingat benda yang tak patut aku ingat..
aku penat..
layan assignment yg wajib di buat...
aku penat layan perasaan malas yang berganda-ganda setiap hari..
aku penat..
jadi budak lembik tak guna...
penatnya aku......

bukan nak mengeluh...bukan  tak bersyukur...boleh bagi aku rehat jap...jap je weh...penat nie...
bagi aku duduk diam2 jap.....hmmmm...

p/s: SUMPAH rase nk blk umah peluk mak tetibe..adeh=.='

2 comments:

little sheera said...

sume 2 lumrah hidup kan. x sume nye best,,tp,kte kne happykn jugak. =] sbb 2 kte kne always ke hadapan. kalo dknang bnde yg menyakitkan, mmg tention.

AsyieqiN Rkey said...

huhu..aah~~..lumrah..bile penat jom rehat..huhhuh