geng budak slumber

Wednesday, March 16, 2011

hARi iNi aKu mAhu diAm....

saat ini...
ketika ini...
hari ini..
aku mahu membisu..
aku mahu membatu..
aku mahu berteleku...


hari ini..
aku cuma mahu memerhati..
walaupun jaraknya jauh sekali..
walaupun ingin sekali menjerit sekuat hati..

hari ini..
aku mahu diam..
aku mahu mengunci segalanya
aku mahu padam segala perkhabaranya..
tentang kisah lama..
tentang ceritera cinta..
tentang kisah duka...

satu yang mahu aku khabarkan....
wahai teman....

AKU BARU BALIK DARI CHANGLUN WALAUPUN ESOK MIDSEM!...hahahahha....
ade sape2 leh bg aq motivasi nk study x?sungguh xsedar diri...hakhak>.<

p/s: sekali sekale aku rosakkan karya sendiri sonok jugak....kahkah...pade yg exam negotition esok..gudluck..terutama incik senyuman 'painkiller'.....nmpknye esok la baru ade motivasi...2 pon sbb awk kot!..hakhak..ok eqin gedik lg..=.='

No comments: