geng budak slumber

Friday, May 4, 2012

a bless from god

assalamulaikum n peace..=)

oyeah!dapat shift pagiii!!!...erk...weird..kinda...

sebab biasa jadik vampyre superhot tetibe kene bangun pagi...oemmmmgeee..=.='

but the gud thing is boleh balik awal!xpe la...meniti last month before berhijrah lah sangat..khekhekek

lucky aku just nearby home..so hari2 wake up leh tengok muke ayaq liuq basi the three little princess....and demi Allah..dah macam a bless from god..mungkin ada yang faham..betapa tenangnya hati bile tengok muke budak2 yang inesen..terutama new born baby..our princess zara..

see..she's smiling...aku capture pic nie sambil call her name...sooo damn cute!


and dia punye bauuu..perkh..aku rasa..baby kalau berak pon wangi...err..baby tu la yang wangi..taek die wangi kau gile??boleh pengsan okeh..khakahkhak....

melayan kakak2 nye pon was so fun...mulut masing2 dah becok sangat2..tanya aku..ibu tu..ibu nie...rasa nak keluar air mata when they call me 'ibu' walaupun there not growing in my womb...how much dear Allah had bless me...

umairah with her new bike

excited bila aku cakap..cepat2 senyum nak tunjuk kat papa nie..
(qhalishah also with her new bike)

seriusly i was so damn happy to have them around..

satu petang..tengah layan tengok due kakak2 zara nie berkomunikasi atas buaian i said some kind stupid stuff with mieza..their mum..

aku: mieza..dulu skolah..kite duk cbuk hal skolah...keje skolah..nanti ada rezeki..kite share pasal anak...dah tue2 nanti kite duk kutuk menantu pulak..

mieza :hahhaha( die nie kalau gelak sile bayangkan die guna speaker paling besar dalam dunie okeyh..khekhe) aah..nanti dah umo 40 lebeh konpem duk komplen pasal laki..laki tu la..laki nie laa...huhuh..

and there's a smile..big smile..both of us...

rasa sepanjang hidup nie..sebagai sahabat dunia akhirat..sebagai sista..aku n mieza banyak jugak share things..secrets..walaupon xsume aku tau pasal life die.n tak sume die tau pasal life aku...we both share something...obviously SISTERHOOD..

and untuk suma yang aku ada..sesungguhnya...aku sangat2 bersyukur...sejujur jujurnya aku teramat bersyukur...sesungguhnya Allah Maha pemberi nikmat..=)

pasneh tunggu anak nana plak..OMG..bulan 10..i can't wait!

p/s: minggu lepas tengok Avengers..gile vavi..best...xtau lak citer super hero leh lawak gitu..khekhekhek..>.<

No comments: