geng budak slumber

Thursday, May 24, 2012

eksperimento..

assalamulaikum n peace...=)

rasa nak marah..tapi sebab dah janji dengan diri sendiri..nak jadi lebih matang..lebih tenang.lebih baek dari semalam...aku lebih selalu diam tiap kali aku nak marah...fikir dulu sebelum cakap ape2..sebab lidah manusia lagi tajam dari pedang...luka kat tangan senang nak sembuh..luka kat hati orang?
(ini tiada kaitan dengan cerita di bawah)

siang tadi...sebab bosan tahap gaban kat opis...nak bukak fb memang tak leh sebab kene blok..nak bawak lappy sendiri aku bukan student praktikal leh wat slumber je sape nak kesah..aku employee...pekerja yang di bayar gaji..jadi aku redha je ngan PC pemberian bos jepun yang english nye buat aku nak korek telinga ngan cangkul..=.='

jadi...

gagah je laaahhh aku google blog2 yang aku ingat untuk di baca di masa lapang...sambil makan gaji buta...khekheke..

honestly...aku dah jarang sangt blogwalking...singgah sane singgah sini...bila teringat baru le g usha mana yang aku rasa nak baca...selalu..update blog diam2..baca balik diam2..pastu bukak fb mencarut ngan member2..itul je lah kejenyeee...itu pon kadang2 rasa malassssnyeee nak on9..tah nape...

ok..kejadah mukadimah panjang dah serupe khutbah?

few month back...masa aku galak berblogging..dan merabak...aku selalu sangat2 usha satu blog...Citer Jo... jadi tadi aku google untk baca blog tu since ari tu aku rasa blog tu dah jadi super pelik...xpayah la rasanya aku bagi link..pasal...end up...blog tu cuma avatar..projek some grup of people yang buat research..and so sad to know that...watak JO QUSARY tu xpenah wujud...T.T *nangis*

kecewe gak...sebab i've been adoring her ever since i read the blog...

memule 'beliau' ada komen kat 1 of my entry..i was sooo damn happy...tapi bila aku bukak blog tu cam pelik..tapi kepelikkan tu berakhir kat situ je sebab aku tak baca betoi2 apa yang jadi kat page tu...dan tadiiii...baruuuu leee aku like..."OMG....JO QUSARY dat u adored doesn't exist?" T.T *nangisss lagi
n JO QUSARY was a PROJECT not a real person...T.T *nangisssss*

but aku tak marah...to the grup...u all had  done such a gud thing...iklas dari hati...

n if korang ada membaca segala luahan hati aku dalam blog nie...u had heard me...walaupun bukan sume aku mampu luah dalam blog nie n jujurnya aku langsung tak leh nak betul2 jujur bila aku luahkan perasaan kat sini tapi glad to know...my thought had been heard by someone...walaupun sikit..

apa gila nak tulis jujur gila apa yang kau hadap dan rasa...ini blog..bukan diari...

lagipun kalau boleh..aku langsung tak nak orang tau aku sedeh..sakit hati...mahupun merabak...

seboleh bolehnya i wanna act super strong walaupun hakikatnya...ada masa aku cuma harap..ada satu manusia yang datang dan pinjamkan bahu untuk aku bersandar...kesatkan air mata...dan tell me..."u gonna be ok..coz i love u"...T.T

bukan aku tak mahu jujur dengan diri sendiri..tapi obviously....blog nie ada yang baca walaupun tak ramai..termasuk orang yang aku TAK NAK pon dia baca..

thanx to build such a wonderful and inspiring blog...

betol cakap korang...JO QUSARY is in our heart...

n our soul...

she live in my spirit..she live in my soul..n my heart too...

thanx untuk TEAM CITER JO sume...

just wanna let all of u know...

i'm glad...to be heard...by all of u...T.T *nangisssssssss.......*

p/s: congrate to bro AMEL n kak NUR...=)

No comments: